woensdag 13 juni 2012

Bezoek KPN-winkel en terugbellen (4)

Bij de KPN winkel staan ze je vriendelijk te woord. Ze willen alles wel voor je regelen maar kunnen niet veel voor je doen.
Veel zaken lopen blijkbaar over meerdere schijven.
Wat ze wel kunnen is een klacht of een verzoek namens jouw indienen. Oke als je dan ook daar niet verder komt ..regel dit dan maar....
Je kunt zelfs aangeven wanneer de back-office (jawel) je gaat bellen. Ook kun je meerder nummers aangeven zodat ze je in ieder geval kunnen en zullen bereiken! "Dit vanwege de goede service en de binding met de klant behouden" volgens de KPN-winkel medewerker.
We werden gebeld, maar NIET op het afgesproken tijdstip. Vervolgens bel je maar weer met de KPN winkel die aangeeft dat je dan maar met klantenservice moet bellen.
Oke, telefoon op luidspreker, afwas doen, thee inschenken voor de kids... eindelijk iemand aan de lijn. "Oeps dat moet ik even navragen bij back-office..." ... "Nee mijnheer ze willen u niet te woord staan omdat U de telefonische afspraak niet nagekomen bent..."
Dan breekt je klomp en moet je je heel erg inhouden om niet te gaan schelden .. je springt wel uit je vel.


De man aan de lijn probeert nog wel wat te lijmen maar geeft tevens aan dat alleen back-office mij kan helpen en dat zij mij niet te woord willen staan!!
Hoezo service!!