vrijdag 8 juni 2012

enquette en brief (9)

Aan het einde van deze soap (alleen geen grappige) kregen we een enquette per mail.
De KPN / dhr Jacob Middeldorp wilde graag weten wat er allemaal mis was gegaan! T'ja wat niet denk ik dan.
Enfin je wilt ook niet de beroerste zijn en vult heel nauwkeurig en trouw de enquette in. Wellicht leert KPN hier van en overkomt dit anderen niet.. toch?!!
Aan het einde werd aangegeven of ik over de inhoud van de enquette gebeld wilde worden... aangezien we na onze vorige klacht toch (wederom) nietsgehoord hadden van KPN vulde ik in dat we dat wel wilden.
Mobiel-telefoonnummer hadden ze (vast lijn was immers door hen afgesloten), email ook en bovendien aangegeven dat ze 's avonds moesten bellen.
Nu een aantal dagen verder kregen we, jawel... een brief (!) waar in stond dat we helaas niet bereikbaar waren op het nummer en dat we zelf maar weer moesten bellen mochten we dat graag willen &*^%$#!!^&
We zijn de afgelopen dagen NIET gebeld door de KPN op ons mobiele nummer en we zijn constant bereikbaar geweest.
Hoe serieus neemt de KPN dit soort zaken of zijn dit soort acties (enquettes) er alleen maar om de schijn op te houden.