zondag 10 juni 2012

Opzeggen abonnement (7)

Nu na bijna een jaar ellende, één maand voor de datum dat we het abonnement konden opzeggen naar de KPN winkel geweest. Aangegeven dat we het abonnement per begin juli 2012 wilden opzeggen.
Er werd in het systeem gekeken naar de opzegdatum en er werd vertelt dat zij het zelf niet konden opzeggen Maaaar we zouden dezelfde avond óf de volgende dag s'avonds gebeld worden door (éénmaal raden ... jawel... )BACKOFFICE . Ze waren namelijk erg zuinig op hun klanten en wilden graag weten waarom we wilden opzeggen! De mensen uit de KPN winkel kunnen en mogen dat niet.
.... Oke je weet het al.... we werden NIET gebeld. Zelf maar contact opgenomen omdat we geen dag langer in deze zooi wilden zitten dan dat ene jaar.
In het keuze-menu aangegeven dat we wilden opzeggen... we werden eruit gegooid zonder iemand te spreken...
Daarna weer gebeld en na veel vijven en zessen iemand aan de lijn gekregen die er over ging (steeds maar weer je gegevens aanleveren, van het kastje naar de muur....).
Er moesten retournummers gegenereerd worden. Nee niet één maar twee want de gehuurde apparatuur moest in twee zendingen meegegeven worden..
Per retournummer ongeveer 10 minuten aan de lijn gezeten... ondertussen de afwas gedaan, verder gelezen in boek..... Op de vraag of zij mij konden terugbellen omdat e.a. zo lang ging duren werd aangegeven dat dat niet kon... hoezo telecombedrijf!
Twee retournummer die op de zending geplakt moesten worden, twee brieven die opgestuurd zouden worden en twee afspraken om de zendingen op te halen en een mail die ter bevestiging zou komen en 44 minuten verder kon ik ophangen.
In de komende maand zou een andere provider inmiddels geregeld zijn...