dinsdag 5 juni 2012

Nog niet van de KPN af... (12)

Na de vakantie blijkt dat de digitenne toch tijdens de vakantie steeds afgeschreven is...
We stoneren het bedrag e krijgen meteen van KPN een aanmaning met bedriging van afsluiting.
Fatsoenshalve maar naar de KPN-winkel gestapt of zij hier wat mee kunnen...
Nee je moet naar de KPN bellen...
Nou niet dus!!! Kunnen jullie bellen hier in de winkel... ja dat is prima...
Na 20 minuten aan de lijn blijkt dat we in het systeem al lang afgemeld zijn als klant en dat alles in orde is.
Afgesproken wordt dat e.a. bij de factuur-afdeling wordt neergelegd en we zouden er nog wel iets van horen..
NIET DUS!!
Wel wordt er weer een bedrag afgeschreven....?!
Al dit gedoe heeft ons al meer dan 100 euro aan bellen gekost,een normale afhandeling en een excuus kan er blijkbaar niet af (we zullen als normale kritisch klant wel op een zwarte lijst staan...?!)
De soap loopt dus nog steeds..
Zie "oudere berichten" hoe het afloopt...